środa, 12 września 2012

Co i jak

Siemka,
postanowiłem dzielić się moimi przeżyciami, przemyśleniami i spostrzeżeniami z wami, poprzez bloga. Będzie to coś w stylu pamiętnika.
Zamierzam relacjonować tutaj co ciekawszy dzień z mojego życia, i wyciągać głęboko skryte, psychiczne odczucia. Będę pisał o moich podbojach miłosnych, o sukcesach, porażkach i o  problemach. Często gęstwo staramy sobie wmówić, że przeszłość, lub rzeczywistość mija się z prawdą. Chcemy zapomnieć o błędach i żałosnych partiach swojego życia. Tutaj nie będę tego omijał. Pozostanę anonimowy, ponieważ chce pisać tutaj o rzeczach, które - w przypadku wycieku do mojego otoczenia znajomych, mogły by zrujnować moje życie. Na razie wystarczy wam to, że jestem szesnastoletnim brunetem, mieszkającym nad morzem i patrzącym na świat z trochę innej perspektywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz